Gäst vera29 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Hur kommer jag vidare i isvärlden? Har tagit pumpan men kommer inte vidare i rummen efter det. Har tagit kanonkulan och sprängt men hittar ingen nyckel för att komma vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Hur kommer jag vidare i isvärlden? Har tagit pumpan men kommer inte vidare i rummen efter det. Har tagit kanonkulan och sprängt men hittar ingen nyckel för att komma vidare. ska fatta mig kort.... VA??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Vilket spel kanske man ska tala om först ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 du menar TP va? tempel 5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 skriv snälla gång vart du är inte isvärlden ingen förutom du fattar vad du menar och försök själv har varvat spelet men jag klarade det templet helt själv (ingen guide) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg