Ogri Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Shoo någon som kan någon eller några hemsidor där det finns ps3 teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 playstation store Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 PS3-Themes.Net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Playstation Universe (http://ps3.psu.com/themes.php) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Kan man gå in på t.ex. fuska.se på ps3? Testade någon gång tror jag, kanske ny uppdatering eller nåt? (jag testade när ps3 var väldigt nytt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Kan man gå in på t.ex. fuska.se på ps3? Testade någon gång tror jag, kanske ny uppdatering eller nåt? (jag testade när ps3 var väldigt nytt.)Ja, på nästan alla sidor som inte använder sig av Java etc. Sen är det ju svårare att bli infekterad eftersom PS3n inte tillåter nedladdningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Är det där man går in på Playstations egna hemsida? Jag hittar ingenstans att skriva in hemsidor där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 du trycker på webbläsare såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.