viko550 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 ja det är så att jag ska skicka in en giude med alla skill points men jag fick svar att det måste vara helt på svenska. så jag frågade admin och han sa att jag skulle fråga i forumet om det är okej att jag skrivit typ så här Planet Cobalia A Smashing Good Time- Förstör allt du ser efter att du kommit in i rymdstationen, robotar också. I Should Have Gone Down in a Barrel- Hoppa in i och dö i båda gelévattenfallen. Giant Hunter- Döda alla stora flygande djur på planeten. Citera
Gäst InTech Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 Du, ett tips, dedär är väl r & c tools of.. Isåfall, ändra din ps3 till svenska, då ser du hur det är på svenska. Antar jag? Och då blir det inget på engelska heller :) Citera
viko550 Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2008 villl inte ha ratchet and clank på svenska de suger eftersom jag har ju 1, 2, 3, och gladiator så det blir helt sjukt om jag plötsligt spelar på svenska Citera
Gäst InTech Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Skrivet 12 Februari 2008 synd då, eftersom du då inte får skicka in fusket, bara för att det är engelska, och en regel är ju.. så nej.. antar jag. Citera
viko550 Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2008 jag säjer bara synd för dom som ville ha alla skill point men som får leta upp en guide som är HELT på engelska! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.