Svampen2 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 jag har hört många prata och sakt "jag hatar folk som gillar blodiga biffar det rinnet ju ner blod för hakn på dem hatar dom djur ellr?" problemet är att jag gillar blodiga biffar kommer alla hata mig och tro att jag hatar djur då? och vad tycker ni om detta? jag tycker det är rena mobbningen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Öh... Handlar det här om mat? Man får väl tycka som man vill, själv tycker jag att blodiga biffar är jättegott, lägger till en extra smak på köttet eller nåt åt det hållet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) jag borde få äta blodiaga biffar om jag vill det utan att alla spyr bakom ryggen på mig :( plus det här handlar inte om hur blodiga biffar smakar ;) :D Redigerat 11 Februari 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Vafan handlar det om då? Och e det inte lite fel forum?^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Vafan handlar det om då? Och e det inte lite fel forum?^^ det hadlar om att jag blir mobbad för att jag gillar blodiga biffar(lite fånigt faktistgt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 ... Börja reta dom för att dom gillar nån såkallad "ovanlig" sak...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 det är väll inget fel med att gilla att äta nått som inte är helt genom stekt, om man tycker det är gott är tycker otminstånde jag att det är ok. om du inte mennar att du hoppar på en levande ko eller nått och tar en tugga för det är lite... inte ricktigt äkligt men nått åt det hållet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 aldrig att jag skulle äta en levande ko.men jag skulle inte reta en person om den gjorde dey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 (redigerat) Blodiga biffar = Färskt kött direkt från djuret, det har inte stekts eller något, bara en plain rå biff. Redigerat 12 Februari 2008 av paw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Blodiga biffar = Färskt kött direkt från djuret, det har inte stekts eller något, bara en plain rå biff.Inte nödvändigtvis, det kan ha stekts en kort tid också. Köttet är fortfarande blodigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Blodiga biffar = Färskt kött direkt från djuret, det har inte stekts eller något, bara en plain rå biff.Inte nödvändigtvis, det kan ha stekts en kort tid också. Köttet är fortfarande blodigt. så menar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Blodiga biffar = Färskt kött direkt från djuret, det har inte stekts eller något, bara en plain rå biff. Inte nödvändigtvis, det kan ha stekts en kort tid också. Köttet är fortfarande blodigt. så menar jag då är det ju inget problem med det. mina föreldrar ( på snobb sidan :P typ ) äter typ hela tiden lite blodiga biffar istället för genom stekta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg