Mac91 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 hur får man nya rustningar som t.ex katana? Det högsta jag har fått är Hayabusa hjälmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 hur får man nya rustningar som t.ex katana? Det högsta jag har fått är Hayabusa hjälmen. Katana body peece får vid 1thoooouseeend gamrpointzz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 då måste man ha alla achievements va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 då måste man ha alla achievements va?Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 hur får man nya rustningar som t.ex katana? Det högsta jag har fått är Hayabusa hjälmen. Genom att klara av achievments. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg