Filosofen Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) Jag installerade The Sims 2 och Sims 2: Nattliv. När jag gjorde det så lät den svinhögt (DVD-brännaren) och surrade bra högt också (lät som den skulle repa skivan). Nu undrar jag om dvd-brännaren blev skadad på nåt sätt? Tror ni det? Eller är det normalt? Redigerat 11 Februari 2008 av Skillet Citera
Dezen Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 Det va förmodligen smuts/repor på skivan eller så va din läsare inte den bästa så den fick arbeta mer. (Min teori iaf ^^) Citera
Filosofen Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2008 Nej, skivan var helt ny. Inga smuts eller repor. DVD-brännaren är inte så gammal heller. Citera
Dezen Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 okej, men jag har fått det intrycket att vissa skivor "Kräver" mer från läsaren så läsaren får jobba mer. Citera
Filosofen Skrivet 11 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) Men läsaren lät inte normal i sig över huvudtaget. Inget att oroa sig för säkert, men blev lite skraj när den surrade så konstigt och högt, vilket den gör nästan hela tiden den läser av en skiva.. Redigerat 11 Februari 2008 av Skillet Citera
Median Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 Det är inga problem, min dator/hårddisk/nånting brukar låta väldigt mycket när den får jobba extra mycket, brukar gå över efter en stund. Citera
Filosofen Skrivet 12 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2008 Ok tack för svar.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.