Gäst ihabba123 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Skrivet 12 Februari 2008 tycker att det börjar bli lite tråkigt i oblivion, vart finns det guilds och sånt? jag är på en quest där man ska samla 4 böcker det står att man ska ta tid och läsa dom fast jag vet inte vad dom menar har redan läst klart dom. Vart finns det bra vapen? Citera
ajar Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Skrivet 12 Februari 2008 Mages och Fighter's Guild hittar du i alla de stora städerna. För att hitta Thieves guild så besök byn vid Waterfront midnatts tid. Böckerna (Mythic Dawn Commentaries) behöver du egentligen inte läsa, samla bara på dig alla fyra exemplar och besök statyn i Arboretum i Imperial City klockan 12 mitt på dagen så ska du se att det löser sig. Angående vapnena så hittar du de bästa i grottor, fort, ruiner m.m. Citera
Dextrozol Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Skrivet 13 Februari 2008 gå med i dark brother hood (det är lite sneak i det) man får jättebra rewards och roliga uppdrag Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Skrivet 13 Februari 2008 gå med i dark brother hood (det är lite sneak i det) man får jättebra rewards och roliga uppdrag Du behöver bara döda en människa och ingen upptäcker dig så kommer Lucien Lachance söka upp dig när du sover Citera
Dextrozol Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Skrivet 13 Februari 2008 aa glömde säga det :rolleyes: Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Skrivet 13 Februari 2008 tack bra tips. Men jag har ett annat problem jag är vampyr nu och jag vet inte hur man tar bort det. fick det när min gubbe skulle sova 1timme hur tar man bort det jag dör hela tiden för att min gubbe inte har druckit blod. Citera
ajar Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Skrivet 14 Februari 2008 Snacka med Raminus Polus i Arcane University. Han brukar sitta i lobbyn. Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Skrivet 11 Mars 2008 gå med i dark brother hood (det är lite sneak i det) man får jättebra rewards och roliga uppdrag Du behöver bara döda en människa och ingen upptäcker dig så kommer Lucien Lachance söka upp dig när du sover Det roliga e att man kan gå och döda nån i arena... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.