BLITZFREEDOME Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Hej, Jag är på ett uppdrag där man ska samla in 4 böcker till nån i University i Imperial City. Så hade jag 1, 2, 3 och 4 boken... Så trodde jag man bara behövde bok 4. Så jag slängde resten och nu hittar jag ej dom... Kan man köpa bok 3 nån annan stans en First Edition? Hon som vill ha böckerna heter något med Tah - me........... Ne, jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 jag vet inte riktigt men vart slängde du dom jag dödade en tjej ett bra tag sen och alla hennes saker ligger kvar och annars vet jag inte 1,2 kan man ju hitta lite där och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Har du det till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Vid stället där uppdraget börjar, tunneln under Imperial City med ett bord uppsatt kan du hitta böckerna. De ligger på en liten hylla en våning upp om jag inte minns fel. Annars, försök i Lake Arrius Caverns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bennet0ft Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 jag har det till datorn, har också varvat huvuduppdragen 1 och 2 kan man hitta lite var stans, men om du slängde 3 och inte vet vart du gjorde av den så är det ett större problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 jag har det till datorn, har också varvat huvuduppdragen 1 och 2 kan man hitta lite var stans, men om du slängde 3 och inte vet vart du gjorde av den så är det ett större problem. Om du tappar bort nått viktigt item så kan du skriva in ett fusk för att få den saken. Sök på google så finenr du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 jag har det till datorn, har också varvat huvuduppdragen 1 och 2 kan man hitta lite var stans, men om du slängde 3 och inte vet vart du gjorde av den så är det ett större problem. Om du tappar bort nått viktigt item så kan du skriva in ett fusk för att få den saken. Sök på google så finenr du nog. Ja, men bara till dator. Jag skriver för att undvika missuppfattningar om att man kan göra det till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Tänk på att vi är inne på X- Box 360 tråden... Men... Är det dom uppdragen som är dom viktigaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.