Cheater. Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 SÅ...JAG UNDRAR HUR MAN GÖR SÅ ATT KODERNA FUNKAR PÅ DELTA FORCE " NÄR JAG KÖR ONLINE MOT FOLK... PÅ NOVAWORLD...DET FINS FOLK SOM KODERNAR FUNKAR HOS OCH DE HOPPAR HÖGT O ÄR O DÖDLIGA O SÅ ...HUR GÖR JAG FÖR ATT DET SKA FUNKA ...PÅ"ONLINE SPELET...NÄR MAN SPELAR MOT ANDRA " :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Då måste måste man väl ladda ner nått fusk pogram? Har svårt att tro att det skulle räcka med att skriva in en sak.. Men hitta en fuskfri server istället för att själv bli en fuskare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det är fegt och fult att fuska på online spel. Ska man fuska så ska man göra det på singelplayer. Dessutom om dom kommer på att du fuskar online så lär du bli bannad och det kanske inte är så himla kul eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 exaxt tänk på det innan du fuskar cheater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.