lalja Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Hallå, Skulle vilja veta ett bra addon så man kan se alla ställen i mappen , tex "Swamp of Sorrows" utan att jg varit där tidigare. Har letat , kunde inte hitta någon i wowinterface.com.. Tack på förhand, LaLja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Kan inte länka, Men jag tror att det addonet heter MetaMap, Men ärsom en kille bara sa det så e jag osäker, Men testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Jag skulle föredra just "Cartographer" till ditt syfte. Du kan även se instancer, och vad bossarna droppar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Meta map visar allt du inte har sett man kan även se instancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Oj! Man tackar så myket för svaren, tack ska testas direkt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 cartographer e bättre, du kan se dom i din guild om dom också har cartographer även fast du inte har party me dom ^^ Men meta map och cartographer e ung lika men cartographer tycker Newk e bätte :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg