Master X Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 kan man ladda ner full versionen (registered) d e ju inte precis ett spel som finns i affärerna så d borde inte va olagligt att ladda ner fulla! eller? dessutom - Jag tror man inte KAn betala för att registrera längre! Elastomania e ju "ganska" gammalt! men om ni vet en sida me full versionen så MÅSTE Ni säga den! fast jag vill helst inte att den ska va olaglig (man kan ju åka fast) :lol: men tja - Nu har ja sagt mitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalham Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 man kan ladda ner en demo från download.com med ca 10 bannor samt chansen att göra en egen §1.4 - Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam) detta är inte direktreklam :D:):P :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 asså bara fråga... varför ska man fuska i detta spel??? om ni frågar mig så tycker ja detta e ett spel som man sist ska fuska i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 japp det e hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 vad gör man på det..? jag ska nog ladda ner de.. kostar det pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 vad gör man på det..? jag ska nog ladda ner de.. kostar det pengar? 1. man åker cross 2. nej, inte om man laddar ner den från den där länken som Bobo skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 okeej.. har laddat net det nu.. jag fattar inte hur man kommer i mål.. jag åker fram till blomman men dte händer inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Du måste ta alla äpplena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jap jag har klarat alla banor det är så himmla lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Innehåller Elma som Bobo skrev virus? Jag vill helst inte få virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankman Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) Jag har spelat Elasto Mania i snart 9 år (Across) och antagligen varvat det 100 gånger nu. Nu för tiden spelar jag enbart för att slå tider och försöka ta mig upp i världsrankningen. Jag ligger på 26:e plats på bana 52 och bland dom 100 bästa på bana 4. Det spelet är beroende framkallande! Fusket till Elasto Mania är ganska roligt att sitta och leka med. Gasa upp för väggar och sånt. Redigerat 24 April 2004 av Ankman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.