Snorlax13 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 jag är i ocean king tempel på våning 9 jag har hittat den runda kristalplattan men jag hittar inte kristalen. Vad ska jag göra? hjälp mig snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 har du klarat det en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 jag är i ocean king tempel på våning 9 jag har hittat den runda kristalplattan men jag hittar inte kristalen. Vad ska jag göra? hjälp mig snälla :( jag kan inte riktigt hjälpa dig för jag har inte våning 9 i huvudet men den -->Här<-- länken kan hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajmanhamster Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Om du fortfarande inte är klar så kan jag hjälpa till. Om jag minns rätt så ska du hämta de tre stenarna från Våning 8 altså Triangel Cirkel och Kvadrat och sedan ta dem till en stor dörr på våning 9 då öpnas den och om du la stenarna i rätt ordning (Mitten Vänster Höger) så blir det jordskalv när du går igenom dörren opch du kommer till våning 10 låter krångligt är lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag har lagt ut en guide på det på fuska ... fast de beror på om du är där första eller andra gången ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg