Newk Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 om nu ni ska whinaaa så mycke så kör bara vanliga som alla dom normala gör -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hedlund666 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 damp det är hur let som helst at anvenda hamachi för f*n ;P ochså jilar jag fun servrar men att man måste skicka ett mail till dig e en minus så 6/10 Jag tror dom flesta vet hur man använder hamachi . lmao. Men dom syftar nog på att det är "jobbigt" att hålla på med hamachi, vilket jag håller med om, det är så mycket enklare om det är registration på sidan, sen äre bara logga in. Jag håller med dom flesta här, tycker att om du ska ha en server, fixa så att man kan regga sig på sidan, sedan bara gå in och köra. mvh. lalja mm jag vet har bara hamachi för tillfället för har haft de lite svårt att fatta de senaste med att öppna en websida register ja har en gameinsain.servegame.org men ja vet intebhur ja ordnar en register sida til lden sidan kanske nån som kan hjälpa och berätta fall nån kan,+ ja har fått in nya custom vendors har tier7,arthas armor,umbra's armor,Naruto's legend armor(egengjord), cape vendor, ring vendor och ska snart öppna en egen vendor som ska heta lord of the rings vendor ska göra egna rustningar som är typ legolas bow och legolas chest m.m. :P komemr bli roligt men alla ja ska försöka öppna en webbsida för register.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg