Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Vill du ha din egen musik i ett spel? Denna guide visa hur du ska göra för att kunna lägga in egen musik, inga nedladdningar behövs. * Det första du ska göra är att öppna spelet du vill ändra på * Sedan går du till ljud filerna * Om du vill ändra musik när du startar upp spelet, leta upp låten du hör när du startar spelet. * Om intro låten heter te.x. Theme och du vill byta ut den. 1. Välj en av dina låtar 2. byt namn på den som musik filen i spelet heter 3. lägg in din musik i den mappen och ersätt den gamla 4. Gjorde du allt rätt så har du nu den låten som du valde i spelet :) OBS: detta funkar inte i alla spel! #Är det nått stavfel eller nått som behöver läggas till skriv gärna, Kommentra också :)# © Crossfall Redigerat 19 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Denna tråd borde klistras ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Denna tråd borde klistras ;)Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Du stavade fel på eller "#Är det nått stav fel elelr nått som behöver läggas till skriv gärna, Kommentra också :)#" Annars tummen upp =) Edit: stavfel är ett ord också btw :P Redigerat 19 Februari 2008 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Tyvvär så har dem flesta spel sina resurser såsom modeller och ljud packade i olika filer som inte går att öppna med vanliga extraheringsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Du stavade fel på eller "#Är det nått stav fel elelr nått som behöver läggas till skriv gärna, Kommentra också :)#" Annars tummen upp =) Edit: stavfel är ett ord också btw :P Fixa det nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 borde inte klistras eftersom det inte fungerar på alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 borde inte klistras eftersom det inte fungerar på alla spel. Precis, och sen är det mer ett 'tips' än en 'guide'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 borde inte klistras eftersom det inte fungerar på alla spel. Precis, och sen är det mer ett 'tips' än en 'guide'. Jag tycker det liknar mer en guide, efter som jag beskriver HUR man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Håller verkligen med, den här tråden borde klistras. Även fast jag ungefär visste det här, men det är kul ändå! Jag ska nog ändra den deppiga musiken i MoH till typ en Carola sång :) Det hade ju varit kul! Så, bra betyg från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Jag PMar Xade och frågar :) Redigerat 19 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Inga trådar från medlemmar klistras,bara moderator/admin trådar klistrar dom.Men annars var det en nice guide 10/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.