Aircondition Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 Tyvvär så har dem flesta spel sina resurser såsom modeller och ljud packade i olika filer som inte går att öppna med vanliga extraheringsprogram. borde inte klistras eftersom det inte fungerar på alla spel. Precis, och sen är det mer ett 'tips' än en 'guide'. Nuff said. Borde absolut inte klistras. Det är varken nödvändigt eller särskilt häftigt, och dessutom ytterst simpelt. Annars kunde man ju bara stängt av musiken i spelet och satt på iTunes. -_- tuff: Jo, trådar klistras visst från medlemmar? Citera
MoveMe Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) borde inte klistras eftersom det inte fungerar på alla spel. Precis, och sen är det mer ett 'tips' än en 'guide'. Jag tycker det liknar mer en guide, efter som jag beskriver HUR man gör. Meh, det är som att jag skulle skriva ett inlägg med titeln "Hur du får hårvax" och sen skriva "1. Ta på dig ytterkläder 2. Gå till närmsta köpcentrum 3. Hitta en affär som säljer hårvax 4. Köp hårvax" Fattar du? Din "guide" skulle lika gärna kunna beskrivas med en mening: Byt ut ljudfilerna i spelets mapp. Det finns ingen poäng med att skriva guider om sådana här fjuttiga saker som vem som helst skulle kunna klura ut själv (Om man nu ens behöver klura för det). Redigerat 19 Februari 2008 av MoveMe Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Skrivet 19 Februari 2008 Inga trådar från medlemmar klistras,bara moderator/admin trådar klistrar dom.Men annars var det en nice guide 10/10.Jag gjorde en liten guide på min förra account, den heter Fillifjonkan93Men det var en liten pytte fjompig guide jag satte ihop på någon minut, borde gått mer ingående Citera
Gäst TheWho Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Eftersom att detta inte fungerar på alla spel och börjar att fungera mindre och mindre på spel som kommer så borde tråden inte klistras, nej. Annars så är det en bra och detaljerad guide men problemet är att alla spel inte är lika dana. Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 borde inte klistras eftersom det inte fungerar på alla spel. Precis, och sen är det mer ett 'tips' än en 'guide'. Jag tycker det liknar mer en guide, efter som jag beskriver HUR man gör. Meh, det är som att jag skulle skriva ett inlägg med titeln "Hur du får hårvax" och sen skriva "1. Ta på dig ytterkläder 2. Gå till närmsta köpcentrum 3. Hitta en affär som säljer hårvax 4. Köp hårvax" Fattar du? Din "guide" skulle lika gärna kunna beskrivas med en mening: Byt ut ljudfilerna i spelets mapp. Det finns ingen poäng med att skriva guider om sådana här fjuttiga saker som vem som helst skulle kunna klura ut själv (Om man nu ens behöver klura för det). I agree. Om den ska klistras så borde det vara om något som dem flesta inte vet. Det här skulle ju en treåring kunna klura ut, att man bara ska byta ut musikfilerna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.