JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) Undrar du vilken TM och HM som är vilken eller vilken level en viss PKMN lär sig en viss attack eller vilken TM eller HM som en viss PKMN kan eller vilken level en viss PKMN utvecklas i eller vart man kan hitta olika PKMN, förmål eller bär? Skriv det då här, jag svarar! ;) Redigerat 15 Mars 2004 av JGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) vill ingen veta nånting sånt! :( Redigerat 15 Mars 2004 av JGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 vet inte om det e tillåtet att skriva jag-kan-allt trådar men jag hittar ingen regel mot det??? hoppas nån moderator kan berätta var det står nånstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 OJ! Sorry, visste inte om det... :( Ska försöka låsan då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 HUR F*N LÅSER MAN TRÅDARNA!?!?! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 oftast gör nån moderator det, men om du har 1000p så kan du köpa en stäng/öppna min egen tråd-grej i fuska.se affären! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) suck! jag som bara har ca 200 poäng... :( buhu tack iallafall... Redigerat 15 Mars 2004 av JGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 no panic! skriv till en moderator (deras namn e färgade längs ner på diskussions-sidan) att du vill att dem ska stänga tråden ele anmäl den som en jag-vet-allt tråd vetja! om du gör det först så e det minst risk att du får en varning! låter du det vänta så kan du få en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg