gamelover Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) hej jag behöver hjälp med att hitta 2 styken masker, en som är längst ner i det högra hörnet och en som sitter mellar kofei och tid masken snäla hjäpl :) ps: jag menara när man tittar på start kärmen där alla masker sitter saknas det 2 st hos mig Redigerat 21 Februari 2008 av gamelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 va?? fatta inte ett dugg av vad du snakkar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Då är vi 2. Du måste förklara lite mer gamelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamelover Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Då är vi 2. Du måste förklara lite mer gamelovermen det finns felara masker som man hittar i zelda majoraäs mask eller hur och jag kan inte hitta 2 stycken av de, är det nogrant förklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 vi måste ju veta vilka masker du har ju och föressten finns det as många masker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamelover Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 vi måste ju veta vilka masker du har ju och föressten finns det as många masker men jag vet inte vad alla heter jag vet bara var de sitter på star menyn går det att hjälpa mig eller är det för svårt att förstå :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Här är de en guide var dom finns. Scrolla ner. (Är på engelska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 vi måste ju veta vilka masker du har ju och föressten finns det as många masker men jag vet inte vad alla heter jag vet bara var de sitter på star menyn går det att hjälpa mig eller är det för svårt att förstå :blink: menar du fövandlings maskerna eller dom oanvändbara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamelover Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 vi måste ju veta vilka masker du har ju och föressten finns det as många masker men jag vet inte vad alla heter jag vet bara var de sitter på star menyn går det att hjälpa mig eller är det för svårt att förstå :blink: menar du fövandlings maskerna eller dom oanvändbara? jag tror att det är en förvandlings mask och de n andra e vanlig Här är de en guide var dom finns. Scrolla ner. (Är på engelska) tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 för att få den sista förvandlingsmasken måste du ha alla vanliga masker först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 vad förvandlar man sig till då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 vad förvandlar man sig till då? En större och starkare version av Link. Man får den genom att ge ungarna på månen alla andra masker (förutom förvandlings maskerna) (tror jag sa rätt nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg