Hoppa till innehåll

Wow Lagg

nickname

Rekommendera inlägg

Hej.. asså mitt wow är såkonstigt tx om man ska flyga till någon stad "Eller vad man sejer" Måste man typ trycka 200ggr.. så j*vla jobbigt! snälla vad har jag gjort????

Ditt internet är nog inte som det ska vara, funkar det bra på andra "internet" saker? typ porrsurfar och sånt, funkar de bra då ? Jag laggade fett när jag åkte från shattrath eller till shattrath, bilden kunde frysa ända tills jag landat nån annanstans sen är allt vitt när jag väl ser vart jag är och sen fåre färg med tiden, men nu har jag nytt minne så nu gåre hur bra som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej man asså det laggar ej asså det år så här "Om jag ska tx: flyga från en rider master asså min komois körde på samma på samma nätverk han bara clicka en gång och jag behöver minst göra det 200ggr! vad är felet så jobit! plz svara

snälla svara!

Hjälp mig snälla

Svara svara snälla jag lanar just nu:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror oftast på ditt modem. Den är slö, vilket gör att sträckan mellan spelservern och din dator blir lång, och det tar tid före kommandot skickats till spelservern.

Jävligt irriterande att vänta 20 min före man mountar.

Fixas oftast genom att köra en reset på skithögen till modem. Annars kan du ringa och bombhota din ISP, har du tur byter de ditt modem.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. har inget med det att göra tror jag. Det är någon bugg, flera av dom som jag känner in-game har detta problem, även jag. Fast jag behöver kanske trycka 2-3 ggr bara.. Samma med dom.

Du kanske överdriver lite? :)

Det är endå inte så farligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...