nickname Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) -- Redigerat 14 Juli 2010 av nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Hej.. asså mitt wow är såkonstigt tx om man ska flyga till någon stad "Eller vad man sejer" Måste man typ trycka 200ggr.. så j*vla jobbigt! snälla vad har jag gjort???? Ditt internet är nog inte som det ska vara, funkar det bra på andra "internet" saker? typ porrsurfar och sånt, funkar de bra då ? Jag laggade fett när jag åkte från shattrath eller till shattrath, bilden kunde frysa ända tills jag landat nån annanstans sen är allt vitt när jag väl ser vart jag är och sen fåre färg med tiden, men nu har jag nytt minne så nu gåre hur bra som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 nej man asså det laggar ej asså det år så här "Om jag ska tx: flyga från en rider master asså min komois körde på samma på samma nätverk han bara clicka en gång och jag behöver minst göra det 200ggr! vad är felet så jobit! plz svara snälla svara! Hjälp mig snälla Svara svara snälla jag lanar just nu:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 vad har du i latency? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) Det beror oftast på ditt modem. Den är slö, vilket gör att sträckan mellan spelservern och din dator blir lång, och det tar tid före kommandot skickats till spelservern. Jävligt irriterande att vänta 20 min före man mountar. Fixas oftast genom att köra en reset på skithögen till modem. Annars kan du ringa och bombhota din ISP, har du tur byter de ditt modem. Redigerat 20 Februari 2008 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) -- Redigerat 14 Juli 2010 av nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Ni kanske inte delar 50% 50% på internet uppkopplingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Nej. har inget med det att göra tror jag. Det är någon bugg, flera av dom som jag känner in-game har detta problem, även jag. Fast jag behöver kanske trycka 2-3 ggr bara.. Samma med dom. Du kanske överdriver lite? :) Det är endå inte så farligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Kanske har du problem me musen, de har min kompis iaf. men han trycker en gång hårt så funkar det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg