magasen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 hej hej ! jag skulle jätte gärna villa ha hjälp med en sak ! mitt playstation funkar inte att starta, jag kopplar in allt rätt och så och när jag slår på strömmen blir den röd som den ska men när jag trycker på knappen blir men grön i max en halb sekund och återgår till röd igen och den surrar inte eller nånting ! jag får väldigt damp för jag har nytt köpt ett spel som jag vill testa !! // matilda
Bplay Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Du får nog gå iväg med det någonstans så någon kan ta en titt på den för att se vad som är fel. Jag tror inte det är något du kan fixa själv.
Johkie Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Är de den gammla (den STOOORA) eller den nya (den LIIILLA)?
magasen Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Är de den gammla (den STOOORA) eller den nya (den LIIILLA)? Det är den lilla !! jag köpte den för c.a 2-3 år sedan =)
Johkie Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Skrivet 24 Februari 2008 Okej, för de samma hände med min gammla... och alla andra jag känner för den delen <_<
Rekommendera inlägg