magasen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 hej hej ! jag skulle jätte gärna villa ha hjälp med en sak ! mitt playstation funkar inte att starta, jag kopplar in allt rätt och så och när jag slår på strömmen blir den röd som den ska men när jag trycker på knappen blir men grön i max en halb sekund och återgår till röd igen och den surrar inte eller nånting ! jag får väldigt damp för jag har nytt köpt ett spel som jag vill testa !! // matilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Du får nog gå iväg med det någonstans så någon kan ta en titt på den för att se vad som är fel. Jag tror inte det är något du kan fixa själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Är de den gammla (den STOOORA) eller den nya (den LIIILLA)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magasen Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Är de den gammla (den STOOORA) eller den nya (den LIIILLA)? Det är den lilla !! jag köpte den för c.a 2-3 år sedan =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Okej, för de samma hände med min gammla... och alla andra jag känner för den delen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Då har somliga haft tur då kanske :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Trasig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 ja kanske köp en PS3:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg