magasen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Hej hej ! jag bara undar över att chippa mitt wii ! för det första hur mk kostar det ? och var kan man chippa det ? och en annan sak undrar jag över ... ÄR det olagligt ??? kan man få böter om polisen eller nått kommer på att man har chippat det =S nåja jag skulle uppskatta svart *//* matilda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 det kostar beroende på var man chippar det och vilket chip man har tror inte det är olagligt kolla på blocket.se och skriv in chippa+wii eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Chippningen i sig är inte olaglig men har man en chippad konsol så brukar man ladda ner spel och det är olagligt. Finns att köpa 20 pack med chip här: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1999 få kan du ge bort eller sälja till kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Annars en svensk sida här.... Rejoy.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.