magasen Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Tjena!! aså när jag köpte mitt DS så stod det att man kan se på videor lyssna på mp3, men hur f*n kan man det ... man fick ju inte med en usb sladd :( nåja jag skulle älska er om ni hjälper mig <3 // matilda :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) Man kan bara lyssna på musik om man köper Nintendo DS Mp3 Player som är ett tillbehör till DS. Redigerat 22 Februari 2008 av 151 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Man kan bara lyssna på musik om man köper Nintendo DS Mp3 Player som är ett tillbehör till DS.Vart köper man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 haru testat google? hatar 11 åringar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Annars kan du köpa ett flashkort. Har ett r4 och det funkar suveränt. Kör nedladdade spel och lyssnar musik och ser på film med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Man kan bara lyssna på musik om man köper Nintendo DS Mp3 Player som är ett tillbehör till DS.Vart köper man det? Kanske där man köper alla andra spel? Det är ju som ett spelkort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 hur många år är du då khazar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg