Gäst XPLOSIV Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 Sen jag uppdaterade till 2GB Ram så startar den där "c: behöver inkonskvenskontrolleras" Och när jag låter den gå igenom tar den bort några filer som gör så vissa program inte funkar. Och efter det går den till nån ny del som jag får BSOD (Blue Screen of Death) på. Hur får jag bort den där kontrollen? Störande att behöva trycka på en knapp varje gång datorn startas. Citera
Vitdom Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) Sen jag uppdaterade till 2GB Ram så startar den där "c: behöver inkonskvenskontrolleras" Och när jag låter den gå igenom tar den bort några filer som gör så vissa program inte funkar. Och efter det går den till nån ny del som jag får BSOD (Blue Screen of Death) på. Hur får jag bort den där kontrollen? Störande att behöva trycka på en knapp varje gång datorn startas. När du bytte ram minne tog du det försiktigt då? andvände du någon antistatiskelektricitet verktyg, kan ha hänt något. Är du säker på att det är rätt typ minne? Redigerat 22 Februari 2008 av Vitdom Citera
Gäst XPLOSIV Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 Sen jag uppdaterade till 2GB Ram så startar den där "c: behöver inkonskvenskontrolleras" Och när jag låter den gå igenom tar den bort några filer som gör så vissa program inte funkar. Och efter det går den till nån ny del som jag får BSOD (Blue Screen of Death) på. Hur får jag bort den där kontrollen? Störande att behöva trycka på en knapp varje gång datorn startas. När du bytte ram minne tog du det försiktigt då? andvände du någon antistatiskelektricitet verktyg, kan ha hänt något. Är du säker på att det är rätt typ minne? Det är rätt, använder datorn nu, Och den funkar bättre :S Citera
Gäst Kosmoo Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 Tryck på ESC ifall du vill slippa de, men bäst att låta den undersöka. Det hände så med min med xD MVH//Kosmoo Citera
Gäst XPLOSIV Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Tryck på ESC ifall du vill slippa de, men bäst att låta den undersöka. Det hände så med min med xD MVH//Kosmoo ...Läste du änns inlägget?Jag är trött på att trycka varje gång datorn startas. Och när den går igenom kontrollen så tar den bort filer som jag behöver. Och sen startas den om Med Blue Screen of Death... Och vill göra kontroll igen... Redigerat 23 Februari 2008 av XPLOSIV Citera
Gäst 48893 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Så där gjorde min dator också ett tag. Till slut gick hårddisken sönder. Du kanske borde börja säkerhetskopiera filer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.