JonteFire2 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Aa, alla Disney Channel Orginal movies e så dåliga! har f*n lust att rinka och klaga på dem :P alla e ju typ bara musikaler, förutom minutemen men den var rätt dåli den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Sagan om ringen filmerna HSM Donnie darko Kill bill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Aa, alla Disney Channel Orginal movies e så dåliga! har f*n lust att rinka och klaga på dem :P alla e ju typ bara musikaler, förutom minutemen men den var rätt dåli den också Vad menade du med det egentligen? XD Såg The Love Guru nyss, värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postpunk Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Så här spontant säger jag Armageddon. Donnie darko Bara för att du inte förstod den så betyder det inte att den är dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Man kan förstå en film och ändå tycka den e kass, t.ex. Harry Potter 5 är jäkligt dålig, ändå förstår jag den. Omfg. House on haunted hill Inget man blir rädd av, typ Bambifilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Barnhemmet, fy vad dålig den var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Barnhemmet, fy vad dålig den var! Har också sett den, kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Så här spontant säger jag Armageddon. Donnie darko Bara för att du inte förstod den så betyder det inte att den är dålig? Jag tyckte den var trist. Blev du mer ledsen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Alla musik filmer från Disney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Så här spontant säger jag Armageddon. Donnie darko Bara för att du inte förstod den så betyder det inte att den är dålig? Jag tyckte den var trist. Blev du mer ledsen nu? Den är bra. En dålig film är ju, typ.. Idiotkrigsfilmen med John Cena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamer Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Låt den rätta komma in, sög kort sagt xD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.