Desu Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Cs 1,6 crashar när jag trycker på Ins knappen och Del knappen, samt så crashar det om jag använder F1-F12. Varför? Jag provade en ominstallation, men det fungerade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag påstår ingenting. Men händer det inte ifall man fuskar eller har fuskat? Jag har testat fusk, ja jag erkänner. Men är det inget med det att göra? Annars är det väl bara byta config, installera om steam och om inget av det funkar omformatering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Kan hända att min config har fuckat up (vad det nu är för nåt). Vet du vart man kan få tag på orginalet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Ta bort config i cstrike, starta CS. Se ifall det fixar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Det funkar inte. Vilket j*vla skit spel där man crashar så fort man trycker vissa knappar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Får man fråga värför du rör dom knapparna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Får man fråga värför du rör dom knapparna? Har lite special funktioner på dom he he. Okej några används till fusk. Who cares? Det är ju ett fuska forum trots allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg