zazaza Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 jag gilar ju båda fast lugia är flying och psychic och hoho är flying och fire jag gilar mest lugia men hoho är en av mina favorit pokemon och är ju hoho svårare att fånga för då måste man ha alla 3 legendariska hundarna enti fire,raikou elecric,suicune water ja det var det. men skriv vilken ni gilar mest lugia eller hoho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 man behöver inte nå dumma hundar jag bara gick upp i tornet och beata a**et av han och skicka in han i pokebollen :P samma me lugia fast in i grottan då schyte(gräshoppan elr syrsan)lvl 100 tyrranitarlvl100 <----bästa pokemon i hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 på mitt spel är det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jo jag tycker hoho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 HO-OH. Jag har alla legendariska i alla spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Tror Ho-oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Lugia D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ho-oh me <3 sacred fire :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 HO-OH. Jag har alla legendariska i alla spel ;) och :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Min favorit av dem är Lugia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) HO-OHsåklart Redigerat 27 Mars 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hm... Ho-oh är typen som attackerar mkt, den har dock mindre defence och speed än lugia men däremot mer attack och sp attack. Själv tkr jag att lugia är häftigare, den har defence och speed. Det är allt som krävs för att vara grym, bara för att ho-oh har mer attack/spattack betyder det inte att lugia är svagare. Den har ju så mkt defence så att det inte spelar ngn roll om ho-oh är starkare lr inte. Därför tkr jag att Lugia segrar, dessutom har den psykiska attacker som är väldigt användbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg