Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hm... Ho-oh är typen som attackerar mkt, den har dock mindre defence och speed än lugia men däremot mer attack och sp attack. Själv tkr jag att lugia är häftigare, den har defence och speed. Det är allt som krävs för att vara grym, bara för att ho-oh har mer attack/spattack betyder det inte att lugia är svagare. Den har ju så mkt defence så att det inte spelar ngn roll om ho-oh är starkare lr inte. Därför tkr jag att Lugia segrar, dessutom har den psykiska attacker som är väldigt användbart.Oj , här kommer mr.fancy pants Skojja men kan hålla med lite där Men Ho-oh for the win my friends !! Secret fire äger så hårt bara ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Sacred e de la? O.o Ho-Oh e finare,coolare och har Sacred Fire <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Komigen, vadå finare? Ho-oh, en eld fågel.. så fantasilöst. Det grymma är att lugia är ngt slags havsvarelse med fantasi vingar, och har psykiska krafter, det är vad jag kallar fantasi ;) Lugia är grym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Även kallad Mirakel Pokemonen ;) (Ho-oh då ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Den enda mirakel pokemonen är Mew som förvandlade sig till Ho-oh. Fattar du inte, det Ash såg på sin första resa var en Mew inte ho-oh. -_- Den ser bara ut som regnbåge, inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Naaaj , Det var Ho-oh helt klart >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Dom är båda lika starka,så det är svårt att avgöra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Det där var inte ho-oh, har du inte sett pokemon 8 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 nope , bara sett till 5 tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Ho-oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Lugia e lätt bäst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Ho-oh onödig bump... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg