Mac91 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) vad händer när man fångat alla unown på diamond? jag har alla utom ? och ! Redigerat 24 Februari 2008 av Mac91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Har du ! och ? också?? Om du har det så kan du väl säga var du hittade dem. Finns inte dem uppe i entrén till Solaceon Ruins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 visste inte att dom fanns men vad händer när man fått alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag vet inte riktigt men jag har för mig att det var något med någon Ruin Maniac i någon grotta när man har fångat alla. Men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 åh gud den segaste pokemonen att samla enligt mig^^ på guld e det typ a-z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag försöker fånga alla pokemon som finns på fire red just nu håller jag på med alla unown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag har fångat alla unown :D händer något då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag har fångat alla unown :D händer något då? jag vet inte. men man kan stava sitt namn om man inta har ett lengre namn en 6 bokstäver. jag vet att man får att diplom om man lyckas fånga alla pokemon på firered Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Om man har alla Unowns (utom ! och ?) i D/P öppnas en ny grotta strax söder om Veilstone. Där kan man fånga ! och ?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg