Gäst DamelQ Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) .. Redigerat 6 Mars 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag tcker att du borde ha en "Gå Tillbaka"-knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Det behövs inte för att en sån knapp finns väl i Vänstra hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Nepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Då är IE konstigt, För förut hade man en Bakåt knapp och det har man även i FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jamen jag tycker att det är bättre med en Gå tillbaka knapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Nepp..Det finns det väl visst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jag kan lägga till en knapp, Men det kommer bli sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 ta bort "välkommen till min sida" och behåll bara du har besökt min sida.. Då blir den väl sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 WoW är inte seriöst ;) och fattar inte vad sidan går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Haha, "min seriösa sida". :'D (Inget illa menat så, det lät bara förj*vlans roligt) Färgen på fonten är bajsful jämfört med bakgruden. Och jag kan ju också rekommendera att man inte lägger upp en hemsida gjort av enbart html, man borde lära sig lite mer först. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.