Krle Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hej ja vill ändra min graffik på wow för det laggar nån gång när ja går till sw. Kan nån säga hur man ändrar , vet bara att man ska klicka på Esc sen klicka på video men vart ska man ändra sen då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Ta video o sen längst upp till vänster står det resolution. Under e det en lista ändra i den sen ta Okay och vips har du ändrat grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 finns en annan man kan ändra också, sitter vid en annan data just nu så kan inte titta va den heter men ja tror den är under Resolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Ta video o sen längst upp till vänster står det resolution Det var precis det jag beskrev :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Newk menar ju under Resolution, menar du Resolution eller "listan under" eller menar du kanske att man trycker Resolution så kommer en lista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Exakt, det e ju som en liten lista som man väljer grafiken, den e ju under resolution texten xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 om man ändrar resolutionen till något sämre så blire så här typ suddigt och sånt fast FPS'n blir mycke bättre. Ja skulle först tästa ändra resolutionen till något sämre om de laggar för mycke <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 ja har 17 fps i snitt typ och i major cities då vill man inte kolla men spelet går på men inte bilden det e krångligt :SS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 förut hade jag så, bilden laggade fast när jag flög från shatt, och när det väl började leva igen så hade jag landat och allt var vitt och fick tillbaka sina färger efter en stund och ville aldrig gå in i mitten av shattrath, men då fick jag ett nytt minne, går hur bra som helst nu, provade gå in i AV, springa till Balinda och då kommer ju alla hordes, så lagg som stryk förut, men nu laggar de minimalt där, och när jag lämna avn så gåre hur fort som helst att ladda alla vid battlemasters. Så om du laggar och det inte är internets fel, köp nytt minne ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg