sebban38 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 är detta en bugg eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 de priv(ate) server tror ja.....bara för noobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Vf skulle det, han e ju i group 4, så det e många fler i groupen om det var det du menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Det är en privat server. Kolla på chatlogen, där står "GM Please Ress me". Hur ofta ser man det i /1 i BT? Jag har inte ens sett det i /1 Stormwind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 exakt,hur kan det stå GM ress me?Det är ju på private.För ibland kan man inte rescureta (stavning) på private,och då måste en GM göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Då hade jag visst fel då :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Det är en privat server. Kolla på chatlogen, där står "GM Please Ress me". Hur ofta ser man det i /1 i BT? Jag har inte ens sett det i /1 Stormwind. sen ståre i /2 [Trade] också, i BT :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Bugg, nej. kör på sånt skit som private server får du räkna med buggar 90% av den tiden du spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 mmm sant -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag hittade den på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) de priv(ate) server tror ja.....bara för noobsbara för noobs? det är inte sant.. Redigerat 6 Mars 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Kolla på bagsen, det säger allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg