Gäst TheWho Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Hej! Nyss inkonsekvenskontrollerades C: för mig, den tog bort en massa saker. Nu sedan efter att Windows XP har laddat så står datorn kvar på samma ställe hela tiden, skärmen är svart. Hjälp uppskattas verkligen, har redan testat att starta datorn i felsäkert läge, men felsäkert läge slutar aldrig att ladda upp. (Den har laddat i ca 3-5 min...) //TheWho P.S. 400fm till den som lyckas hjälpa mig. :-) D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lönis Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Installera om windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Installera om windows Vill helst inte formatera, söker efter andra lösningar i första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Dra in en XP skiva och reparera skiten!, lär vara nån fil som spunkar. Starta från skivan, välj att du ska installera nytt XP, sen väljer du atta du ska reparera (tar du den första reparera så får du själv köra via en promt, vilket du inte kommer lyckas bra med:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.