Wendos Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Baranoi, Sunespeon och Kabby: Addar er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Jag heter Morre92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 hur addar man?Vänner>Lägg till vän Hur svårt kan det vara att hitta? >_> Hur kan det funka för dig men inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 hur addar man? Vänner>Lägg till vän Hur svårt kan det vara att hitta? >_> Hur kan det funka för dig men inte för mig Har du anslutit dig till nätet med en Ethernetkabel eller Wi-Fi då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 hur addar man? Vänner>Lägg till vän Hur svårt kan det vara att hitta? >_> Hur kan det funka för dig men inte för mig Har du anslutit dig till nätet med en Ethernetkabel eller Wi-Fi då? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Borde fungera då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Ni skriver upp era användarnamn men vill inte att nån addar en. Det är lite konstigt. Jag kommer inte bara lägga ut mitt användarnamn och låta vem som helst få reda på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Ni skriver upp era användarnamn men vill inte att nån addar en. Det är lite konstigt.Jag kommer inte bara lägga ut mitt användarnamn och låta vem som helst få reda på det!]/b] Men då är det ju onödigt och skriva att man inte tänker lägga upp sin. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Jag heter ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) . Redigerat 9 Juli 2008 av KrigKrigFPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.