Paffi Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jo jag har letat och letat men jag hittar bara fuska.se och fuska.nu som Css fusk finns på. Det jag försöker att hitta är att bara skjuta och få HS. Kan nån det??? :blink: :::::(((((---___---))))::::: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 du menar ett fusk som alla har ??? Du vet att man har litet sikte det vet jag Koden = cl_crosshairscale 999999999 ---- du får ett pytte litet sikte så du får lättare hs och spraya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 ¨Han letar efter ett fusk... Du vill ha ett fusk som är 1 skott, 1 hs? Då menar du aimbot. Sök på google, efter css aimbot. Det kan dock finnas virus i sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Man tackar :gitarr: :gitarr: :ph34r: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg