Bosch_Dual Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 nån som vet vad man kan ladda ner skins till STEAM och en sak til.... hur får man fram skölden till CT på CS 1.6?? Citera
Uno Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 ja men du steam tar skit länge att ladda hem för dom har ju ny version som tar 743mb tror jag det var i alla fall och ja du kan bara ha små pistoler när du ska ha skölden Citera
ullbergan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 på 1.5 kan man ju använda rep typ men fungerar det på alla banor eller moste man ha ett mod eller något anat Citera
Dannie Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 Köp skölden kanske? FInns under utrustning. (equipment). Det finns dock vissa servrar som tar bort skölden... Citera
Bosch_Dual Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 jag hittade skölden nu jag fattade inte att man bara kunde ha pistol för att använda den :oops:.... tack för hjälpen ändå Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.