Gäst Habbo0Hotell Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Juopp, nu sätter jag upp Fuska's Melodifestival igen, nu Final! Grattis till Adam Tensta som vann och kom till finalen, alla som röstade på han fick 5 fuskamynt var och en. Den andra som kom vidare var bandet Kent som fick nästflest röster, dock så fick dom som röstade på Kent inga fuskamynt. Nu i finalen så kommer ni få rösta på Adam eller Kent somsagt, och rösten skickar ni via PM, där det ska stå: "Jag röstar på Kent" elr "Jag röstar på Adam". Och om Kent vinner så får dom som röstat på Kent 5 mynt, och om Adam vinner få dom som röstade på han 5 mynt. ::::::::::::::::::::::: Kent ::::::::::::::::::::::: http://youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Adam Tensta ::::::::::::::::::::::: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Är det gratis att rösta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag skickar PM på vem jag rösta på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Är det gratis att rösta? Det är absolut gratis. Och ni kan rösta till senast 1 mars, tills på lördag alltså, så skynda på! Redigerat 25 Februari 2008 av Habbo0Hotell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 varför anmäla? (o_O) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Bob Marley borde vara med i omröstningen :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Bob Marley borde vara med i omröstningen :verymad:Endast dom som gick vidare kom med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Förlåt för dubbel, men idag är sista anmälningsdagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Nu är det äntligen lördag, och sry för trippel posting, men en moderator kan låsa tråden.. Den vinnande låten blev My Cool, grattis till Adam Tensta ännu en gång! Alla som röstade på han kommer att få 5 FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Han är dålig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jo, då kan man ju undra hur han vann? Han ownar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jo, då kan man ju undra hur han vann? Han ownar. :D Man har ju olika musik smaker, jag gillar inte nå hip hop saker alls :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg