Thorax Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Är det någon som vet hur man får husdjur till the sims2 historier om en öde ö? för att det finns husdjurssaker i katalogen?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 På PC så fick man en apa som hus djur atumatiskt kanske är samma där ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thorax Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 men jag menade ju till pc och om man har en apa som husdjur så kan den ju inte sova i djursängar och sånt så det måste ju finns något annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheaper Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 du lar valja skapa djur nar du startar ny kariar. [ du maste ha ts2 djurliv ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thorax Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 du lar valja skapa djur nar du startar ny kariar. [ du maste ha ts2 djurliv ] MEN JAG MENAR JU INTE PÅ DET VANLIGA THE SIMS 2 ELLER DE ANDRA THE SIMS SPELEN JAG MENAR JU PÅ THE SIMS:HISTORIER OM EN ÖDE Ö!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 du lar valja skapa djur nar du startar ny kariar. [ du maste ha ts2 djurliv ] MEN JAG MENAR JU INTE PÅ DET VANLIGA THE SIMS 2 ELLER DE ANDRA THE SIMS SPELEN JAG MENAR JU PÅ THE SIMS:HISTORIER OM EN ÖDE Ö!!! Lugna ner dig för f*n, med ett sådant där temperament kommer ingen vilja hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg