Vendetta Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Hej, när jag ska klättra upp för death mountain så står en goron (eller ved det hette) och för söker putta ner mig. Jag tar grab och så men jag faller ner ändå! Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 du ska tillbaka till ordon village och prata med borgmästaren och sen utmanar du han på en wrestling duell sen får du iron boots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 du ska tillbaka till ordon village och prata med borgmästaren och sen utmanar du han på en sumo duell sen får du iron boots och desutom så ske det där tas upp i zelda forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 J, kom på det nu, har kommit förbi fire temple nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda31 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Hej, när jag ska klättra upp för death mountain så står en goron (eller ved det hette) och för söker putta ner mig. Jag tar grab och så men jag faller ner ändå! Vad ska jag göra? du ska strunta i han. vänd, när du har gått en bit står en kille där han säjer vad du ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.