Pefsin Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 när jag loggar in på mitt bf2 acc. så connectar jag automatiskt till en server. varför?? hur tar jag bort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ingen anning hur du tar bort det men när jag lanade hos en polare så connectade jag till en server automatiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke157 Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) För att du kör fel genväg. Det finns en genväg som heter "Spela Battlefield 2 online nu" och kör du den slumpar han ut automatiskt en server åt dig dirket när du loggat in. Du ska starta genvägen som heter "Spela Battlefield 2" Redigerat 3 Mars 2008 av nicke157 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 För att du kör fel genväg. Det finns en genväg som heter "Spela Battlefield 2 online nu" och kör du den slumpar han ut automatiskt en server åt dig dirket när du loggat in. Du ska starta genvägen som heter "Spela Battlefield 2" Han har rätt var på väg att skriva det men sen såg jag att Nicke157 hann före mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 jag frågade EA:s kundsupport och dom sa samma :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg