Hoppa till innehåll

Wow Fungerar Inte


Gäst Justfiwi
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan,

 

Jag har precis installerat WoW nu på min dator där jag har Windows Vista Home Edition.

Allt gick ju bra att installera snabbt och smidigt som det ska vara. Men sedan när jag drar igån The Burning Crusade så när jag ska logga in så måste den ju skaffa den senaste patchen. Men sedan så står det att det inte går att installera den... varför då?

Vad ska jag göra för att få det att fungera?

 

Väldigt tacksam för snabba och fungerande svar!

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har 0ckså vista =). Du måste höger klicka på patchen som ligger i wow mappen och köra den som adminastratör, de finns ett alternativ som heter så näru höger klickar :D. De eren där Vac säkerhet saken som gör de men ja har ju iförsig tagit av den, de kan ju du också göra! :o Hoppas de funkar nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Tack så mycket, det var precis så man gjorde.

 

Men direkt efter att jag hade postat ämnet så såg jag på internet hur man skulle göra, men det kan ju alltid vara bra om någon annan undrar hur man gör.

 

Så man går in i WoW mappen och högerklicker på patchen och väljer "Kör som administratör"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst Justfiwi

Okej, nu är det så att det inte fungerar igen! Eftersom att idag så kom det en ny patch, men hur ska jag göra för att skaffa den? Står typ att det inte går lr nåt!

Jag har Windows Vista Home Edition!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...