Bobo Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 Är det någon som kan koder till Battlefield 1942 Seckret weapons of Wolrd Warre II? :?: :?: :?: :?: :?: :?: Jag tycker inte att det är svårt men det e coolt me koder! :D helst fort svar :!: :!: :!: :!: :!: Citera
*MiH*Puma Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Skrivet 29 Oktober 2003 ..... det e inte neat med coder, men det e samma koder som på gamla orginal BF 1942, efter som det är ett Xpack till BF 1942.. för er som inte vet vart Jetpacken finns så finns den på tex. Hellendoorn, och när man ska förstöra UFONA.. Citera
Bosch_Dual Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 TACK FÖR DET!!!!!!:D:D:D:D:D jag har letat som en tok efter jetpacken..... en sak bara .... hur använder man den och vart exakt är den??....men en annan sak.......... finns det några U-båtar och isf. vart.. :?: Citera
Dannie Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Skrivet 31 Oktober 2003 Nu har jag bara spelat originalet, och jag vet inte om det skiljer sig från denna expansion (´vilket jag inte tror), men u-båtar finns bara i multiplayer. På Midway bl a. Citera
Bosch_Dual Skrivet 2 November 2003 Rapport Skrivet 2 November 2003 jetpacken då.... vart exakt är den på banan och hur får man tag på den....???? Citera
Bobo Skrivet 30 November 2003 Författare Rapport Skrivet 30 November 2003 jetpacken finns högs uppe i husen! Du använder den genom att trycka på mellanslag så att du kommer uppåt! men akta dig så att du inte har något bränsle kvar för då dör du! k? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.