Skywalker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 mm, men superplay är ju lite känd för att göra fejkbilder, som till exempel xbox: xenon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 köp ps3! :lol: http://mysmilies.ipbfree.com/s/otn/ez/pi_thumbsup.gif köp inte gc!!det s***r!!!http://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/ed/Asta1.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 men vem vet det kanse kommer nån super konsol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Har redan bestämt mig... Köper Både PS3 och N5! Har ju haft Nintendo 64 förut och så får man hoppas att dom gör bra Zelda spel till N5 då. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Va f*n? PS3 XBOX2 NYA GC? VAD I? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 (redigerat) Hur svårt är det att fatta?? PSX är Playstation 1 Orginalja exakt det hette så just när dem gjorde det ps3 kommer inte ut än på ett tag dem håller på med PSP det är en ps i en nyckel ring frågar man mig så är det onödigt såg det i en tidning jag har hittat en sida där den finns Redigerat 29 April 2004 av x255z3d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag skulle bara säga en sak det komer inegen ny nintendo konsol!! förutom en nintendo ds ok ville bara ni skulle fata det hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Ska nog sälja mitt Ps2 och köpa någon av dom här men vilken?? Dom som vet lite bättre om konsollen kan väl berätta vilken som är bäst :D jag hade sparat pengar till Nintendo DS... eller köpt gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 psx var det den som kunde bränna dvd skivor och annat special grunka på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 vad är playstation X? :huh: :huh: :blink: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (Xade @ 26/05-2004 19:11:35) Ska nog sälja mitt Ps2 och köpa någon av dom här men vilken?? Dom som vet lite bättre om konsollen kan väl berätta vilken som är bäst :D jag hade sparat pengar till Nintendo DS... eller köpt gamecube nintendo? :wacko: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Ja, Nintendo DS är en konsoll som ska komma ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg