DDDD Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 om jag skulle köpa pokémon sapphire,fånga kyogre och skicka den till mitt diamond och sen starta om sapphiret och fånga kyogre etc..kan jag få hur många kyogres som helst på mitt diamond då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ja det skulle du kunna få.Bara att der är lite jobbigt att fånga han,starta om osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 ja men jag ska försöka få tre:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ok gör det.Som sagt kan det bli lite jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Skaffa Emerald och klona istället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg