Link1 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Någon som vet något om att man kan spela det online ? Zelda alltså (inget spesjelt spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Ehm.....nej...det går nog inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Kanske på wii online om det finns nå zelda spel till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Kanske på wii online om det finns nå zelda spel till detSkulle förvåna mig... Hur skulle de gå till igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Men asså inte Oot eller MM. Utan det jag menar om det finns något på internet som man kan gå med i olika servrar och spela Mot eller med varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mastersword Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Det ända jag vet är PH där man kan köra battle via wi-fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkrulle Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Det finns ju graal online http://www.graalonline.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Det finns ännu inget Zelda spel som man kan spela online förutom som Mastersword sa PH kan man battla med ett litet minispel. Att det kommer ett MMO eller liknande spel som man kör online tror jag aldrig kommer hända då det inte skulle funka till ett spel som baserar på att en liten pojke med spetsiga öron springer ner och hugger ner monster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Det fanns ett zelda spel som jag spelade för ett tagsen men dom har lagt ner zolr (zelda online lost realm) eller nått sånt man kunde bli lv 125, och nästan bara folk från detta forumet, jag var 123 när jag slutade fast jag var typ buggad för man ska igentligen inte kunna använda potions men det kunde jag så jag hade den bästa armorn och sprang runt och var odödlig lol och jag kan säga att det spelet var jävligt roligt dock var det grafik som tibia men spelkänsla som WoW Redigerat 24 Mars 2008 av Wrickedbones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg