💬
Logga in
Fuska.se

Human-age W2

94 svar · startad

Eftersom det blir väldigt konstigt att ha en för w1 och en för w2 så gör jag en nu, så man kan skriva tips och råd mm.

Nivå 6 · Fuskare

jo det är ju rättså bra :) nu när alla noobs har kommit och skrivit om vad de fick på sin hunt och liknande... :P

ugh..hatar att allt håller mkt mindre nu...t.ex. vapen som typ höll i 50-60 moons håller nu bara i 20-25 moons...lägg till att det är svårare att skaffa pengar...inte kul...

Som tur är behöver man inte betala ränta i banken sälj ditt vapen när det har 10 moons kvar så köper du ett exakt likadant eftersom åldern på vapnet nollställs när du köper ett nytt.

Nivå 6 · Fuskare

eh? sälja=sätta ut det på marknaden? alltså andra spelare som ska köpa det? så om jag köper ett vapen där, nollställs åldern då? känns ju som fusk...

Nivå 6 · Fuskare

bra att du gjorde en tråd för endast W2. För det blev som sagt var besvärligt med en massa noobs som skrev om precis allt dom gjorde. Vilken "hunting metod" tycker ni förresten funkar bäst?

Nivå 6 · Fuskare

jag kör Marsh hunting och Sweep the streets.

Nivå 6 · Fuskare

ok, tack då vet jag. Men varför inte ta "fishing" istället för marsh hunting, tjänar man bättre på Marsh hunting eller?

Nivå 6 · Fuskare

nej...men det är säkrare :P

27 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

Hehe, okej :)

Nivå 5 · Fuskare

Skitsvårt att skaffa pengar nu.

28 Feb 2008

Fishing är bättre än marsh hunting, föremålen man får i fishing är mer värda fast dom väger lika mkt.

Nivå 6 · Fuskare

jo..jag ska nog börja fiska nu istället :P

29 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare

Tycker Marsh är bättre, börjat på ducks mer nu

Nivå 8 · Veteranfuskare

ee jag vet inte vilken verishon jag kör på är rätt ny men hur vet man det

W2 är om du har utvecklats vilket du inte har.

Jag har 200 TH nu och snart kan jag börja questa =)

1 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare

bara 200? Hur kan du ha så lite? Efter tre dagar hade jag 250.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

bara 200? Hur kan du ha så lite? Efter tre dagar hade jag 250.

Du kanske sparade det du fick ibörjan ;)

Jimutt du har 6-6-6 i strength, stamina och intelligence

jag har typ 69/11/11

Man kanske ska fixa lite bättre vapen och strength innan man börjar questa för man måste ha minst 250 th för varje del :/

Nu går det asdåligt för mig 0 th och 200 th i lån och jag är allmänt trött på spelet :/

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jimutt du har 6-6-6 i strength, stamina och intelligence

jag har typ 69/11/11

Man kanske ska fixa lite bättre vapen och strength innan man börjar questa för man måste ha minst 250 th för varje del :/

Nu går det asdåligt för mig 0 th och 200 th i lån och jag är allmänt trött på spelet :/

Håller med p.g.a det svåra pengainskaffande, önskar ju man var soldat nu, men råkade ställa in peace loving

5 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare

GAAAH!!

åkte i fängelse... :P

har inget vapen och saknar 8tc för att köpa en ny harpun... <_< stackars mig...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in