Gäst ihabba123 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 jag har klarat alla main quest och då kom en kille som sa att du ska få en rustning som ligger i imperial legion coundet eller nåt fast jag vet inte vart det ligger det syns inte på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag tror bara (kanske) att det ligger i Imperial City palace... Annars får du snurra runt på stan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Du ska till armoryt i Imperial City Prison efter en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 den är ganska konstig om du använder light armor är som heavy ser skit fet ut^^ man ska ha dark brotherhood grejerna (den första dräkten) fast mycket resistant mot olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Först så ventar du i två vekor och sedan när du har gjort det så ser man vart man ska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 det är i imperial city prison armory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.