elle_the_king Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Hej. jag har ett problem med min dedicated servre som jag kör från steam. om någon spelare är inne på den har alla cirka 10 i ping men om jag går in på den frå nden datan jag ahar sakpat den på så får alla cirka 200 i ping. så jag undrar om någon vet vad felet är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag har läst på pc-gamers, eller på nån liknande sida att om man skapar en server så ska man styra den på en dator man inte använder för spel. Att man ska inte spela på din server på den datorn du har/styr din server med. Men om en bara har en dator så är det lite svårt, det behöver inte vara nått fel, det kanske bara är lite krångel i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Det är klart att de börjar lagga när du går in. Datorn lägger all kraft på servern, sen börjar den lägga massa kraft på CS, då blir det mindre för Servern och det blir lagg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Men min kompis har också server och han kan köra på sen egna frånb den datan han har den på och han har likadan data som jag med samma internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Men min kompis har också server och han kan köra på sen egna frånb den datan han har den på och han har likadan data som jag med samma internet kanske han andvänder listen server eller så har han än bättre dator än dig eller så ljuger han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Du kan sätta så processorn arbetar hårdare på servern. Detta gör du i Aktivitetshanteraren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Du kan sätta så processorn arbetar hårdare på servern. Detta gör du i Aktivitetshanteraren. skulle du kunna skriva hur man gör det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg