💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty 4 Modern Warfare

31 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

HAr en fråga? Är man bra bara för man gjort alla uppdrag f*n.. asså tänk lite.

Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :)

22 May 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej men om man har klarat dem på veteran så är man bra! Om du inte tror mig så kan du ju pröva. :)

Man behöver inte vara bra för det. Det är ju bara att sitta och nöta till man klarat dom. Inga särskillda skills behövs ju. Det skicklighet som behövs har typ redan alla efter att ha spelat sitt första FPS spel.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man behöver inte vara bra för det. Det är ju bara att sitta och nöta till man klarat dom. Inga särskillda skills behövs ju. Det skicklighet som behövs har typ redan alla efter att ha spelat sitt första FPS spel.

Jo men t.ex " No figthing in the war rom " som är på tid kan du ju pröva på veteran så får vi ju se om ni har skills.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Jamen det är fortfarande inga större skills som behövs. Det räcker med att man nött banan några gånger och vet vara alla är så kan man klara det väldigt bra. Som denna video t.ex:

Det han gör där behövs inte särskillt mycket till skills för att klara. Men visst, om du tror att man är en jätte grymt spelare för att klara en bana på Veteran så får du väl fortsätta tro det.

Nivå 1 · Novis

Vad är namnet på den?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jamen det är fortfarande inga större skills som behövs. Det räcker med att man nött banan några gånger och vet vara alla är så kan man klara det väldigt bra. Som denna video t.ex:

Det han gör där behövs inte särskillt mycket till skills för att klara. Men visst, om du tror att man är en jätte grymt spelare för att klara en bana på Veteran så får du väl fortsätta tro det.

Nej men jag har inte sagt att om man klarar en bana men om man klarar alla!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej men jag har inte sagt att om man klarar en bana men om man klarar alla!

Det är ju samma sak. Det är bara det att det tar längre tid. Men det behövs ju inga mer skills.

Nivå 5 · Fuskare

Då så Firecracker, Har du klarat alla?

24 May 2008
↗ till inlägget

Tja, jag är bara nyfiken på om sidan har kommit upp ännu?

Soad_token

Soad_token du är så störande du skriver så här vid varge svar

Soad_token sluta med det!!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tja, jag är bara nyfiken på om sidan har kommit upp ännu?

Soad_token

Soad_token du är så störande du skriver så här vid varge svar

Soad_token sluta med det!!!!

Han får väl skriva hur f*n han vill? Se på dig själv innan du klagar på andra.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Då så Firecracker, Har du klarat alla?

Varför skulle jag inte ha gjort det? Om du frågar runt så är det nog många fler än jag som har gjort det.

30 Sep 2008
Nivå 1 · Novis

Jag har lust att joina.

Lv55, erfarenhet från många andra FPS, alla andra Cod, CS och BF2.

Y

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in