Nogger Mint Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 Jag tänker istallera PS på den här datorn men jag kan inte: Title/Salution Company Serial Number Jag har en sån här tråd i Photoshop team men alla är ju inte medlemmar ;) Citera
Nogger Mint Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2004 När man installerar det behöver man skriva det. Och det är 7.0 jag ska installa Citera
HAB Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 jag tror på title ska du skriva ditt namn t ex sven svensson och på kompany ska du skriva nåt bolag du är med i där kan du skriva in din skola t ex svenskolan occh i serialnumber ska du skriva in ett nummer som står antingen på den hemsidan du ladda ner den från eller på förpackningens baksida eller i instruktonsboken t ex 1244567 Citera
Nogger Mint Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2004 Nej sitt namn ska man skriva på First Name och Last Name company tror jag inte det är så och jag laddade ner det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.