Wolwerine Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Visste ni att om man dör några gånger så får man fram en enklare svårighetsgrad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 LoL, jag har vetat det en lång tid :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 LoL, jag har vetat det en lång tid :D Öhh, visste du det? Jaså, okej... Föresten vad betyder lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (Wolwerine @ 16/03-2004 16:47:58) LoL, jag har vetat det en lång tid :D Öhh, visste du det? Jaså, okej... Föresten vad betyder lol? Det betyder Laughing Out Loud. Också så står det där fusket på massor av fusksidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 OK, tack för svaret. Men jag hade kommit på det där med spelet själv och jag hade inte sett det på nån sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 OK, tack för svaret. Men jag hade kommit på det där med spelet själv och jag hade inte sett det på nån sida. Okej, men det var bra gjort att komma på det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg